Proszę o przetłumaczenie tego tekstu na angielski pilnie potrzebuje na sobote na studia a ja niestety jestem zielony. Z góry dzięki za pomoc.
Komputer w moim zyciu odgrywa bardzo ważną rolę zarówno w pracy jak i w domu. Wykonywane czynności w pracy pozwalają na realizacje celów.
W domowych czynnościach komputer jest dla mnie pożyteczny i pomaga mi w wielu rzeczach takich jak : pisanie tekstów, obliczeniach, słuchanie muzyki, oglądanie filmów, komunikowanie się ze znajomymi, dostępu do internetu i ściąganie pomocnych programów i plików.
Od dziecka interesowała mnie także budowa komputerów i ich zastosowanie w codziennym życiu.
W ciagu 7 lat nauczyłem się obsługi podstawowych programów oraz składania komputerów. Teraz sam składam komputery dla znajomych i przyjaciół.
W komputerach fascynuje mnie duży wybór części oraz różnorodność ich możliwości i wykorzystania do ich budowy.
Komputer dla mnie to także maszyna cyfrowa potrafiąca liczyć z odpowiednią częstotliwością dane które chce przetwożyż dla użytkownika.
Wiele zadowolenia daje mi obcowanie z komputerem i cieszy mnie fakt jego wynalezienia. W przyszłości myśle wykożystać swoją znajomość w obsłudze komputerów w celu znalezienia lepszej pracy.
Możliwości jakie dają komputery nie kończą się na tych które wyliczyłem.
Myślę że zmieni to moje życie na lepsze.
Troche ciężki tekst, wątpie zeby ktoś sie podjął :)
Czy moze mi ktos to sprawdzic i poprawic?