Komputer w moim życiu
Tłumaczenia / Translations

0

Proszę o przetłumaczenie tego tekstu na angielski pilnie potrzebuje na sobote na studia a ja niestety jestem zielony. Z góry dzięki za pomoc.

Komputer w moim zyciu odgrywa bardzo ważną rolę zarówno w pracy jak i w domu. Wykonywane czynności w pracy pozwalają na realizacje celów.
W domowych czynnościach komputer jest dla mnie pożyteczny i pomaga mi w wielu rzeczach takich jak : pisanie tekstów, obliczeniach, słuchanie muzyki, oglądanie filmów, komunikowanie się ze znajomymi, dostępu do internetu i ściąganie pomocnych programów i plików.
Od dziecka interesowała mnie także budowa komputerów i ich zastosowanie w codziennym życiu.
W ciagu 7 lat nauczyłem się obsługi podstawowych programów oraz składania komputerów. Teraz sam składam komputery dla znajomych i przyjaciół.
W komputerach fascynuje mnie duży wybór części oraz różnorodność ich możliwości i wykorzystania do ich budowy.
Komputer dla mnie to także maszyna cyfrowa potrafiąca liczyć z odpowiednią częstotliwością dane które chce przetwożyż dla użytkownika.
Wiele zadowolenia daje mi obcowanie z komputerem i cieszy mnie fakt jego wynalezienia. W przyszłości myśle wykożystać swoją znajomość w obsłudze komputerów w celu znalezienia lepszej pracy.
Możliwości jakie dają komputery nie kończą się na tych które wyliczyłem.
Myślę że zmieni to moje życie na lepsze.

0

Troche ciężki tekst, wątpie zeby ktoś sie podjął :)

0
Sponsor (Gość)
Pią Gru 7, 2007, 02:48

0

Czy moze mi ktos to sprawdzic i poprawic?