Cześć:).
Nazywam się Michał i mam 23 lata.
Ostatnio naszła mnie taka refleksja, że mój angielski nie jest najlepszy i czas go ''podszlifować''.
Szukam osób chętnych do wspólnej luźnej konwersacji na skypie tak, aby zacząć wreszcie mówić w języku angielskim.
Teoretycznie zaliczyłem egzamin z angielskiego na studiach rozumiem większość tekstu czytanego ale gorzej jest z mową dlatego chciałbym z kimś potrenować.
Pozdrawiam Michał :)
Hej :D
Ja mam 21 i w sumie mogłaby się przyłączyć do tego przedsięwzięcia. Nie jestem jakimś świetnym mówcą, ale uważam, że zawsze warto poćwiczyć.
Pozdrawiam, Hiacynta
oo świetnie :) niestety nie mogę pisać na pw bo wyświetla mi komunikat, że nie udzielam się na forum :? jeśli możesz to wyślij mi priv wiadomość :)
Hej :) też jestem chętna i również nie mogę wysłać wiadomości... Jeśli inicjatywa jest aktualna to dajcie znać, może jakoś się skontaktujemy :)
Witam. Jestem 2 Officerem Mechanikiem na statkach typu Off Shore. Chciałbym doskonalić umiejętność posługiwania się językiem angielskim, głównie w piśmie. Doskonale wiem, że praktyka czyni mistrza, więc jeśli ktoś byłby chętny pisać ze mną na skype, fb, czy gg jestem bardzo zainteresowany. Mój e-mail k**a**@vp.pl , proszę o kontakt.
Uważajcie, bo podczas takiej nauki łatwo przejąć cudze błędy, a strasznie trudno to później wyplenić. Dlatego polecam Wam raczej rozmowy na Skypie z native speakerem (osobą, dla której angielski jest językiem ojczystym) niż między sobą :) Jeśli macie jakieś pytania - Myspeakshop służy pomocą!
Cześć
mam na imię Tomek. Mam 33 lata. Mój angielski jest podstawowy, poziom A2. Dużo rozumiem i dość płynnie potrafię rozmawiać po angielsku. Chętnie porozmawiam z kimś kto trochę lepiej mówi po angielsku :) Mój skype id: tomasz.zdrach
Cześć,
mam na imię Michał. Mam 30 lat. Chętnie pogadam po angielsku z każdym niezależnie od poziomu. Mój poziom to mocne A2 :) Zawsze aktualne.
Mój skype: nosickk
Ja uczę się w szkole englishschool.edu.pl