Przywitanie
Introductions

0

CZesc wszsytki, jestem Kasia, i rozpoczynam nauke angielskiego,jestem studentka filologi hiszpanskiej ale mo angielski jest do bani, wlasnie oblalam lektorat z ang. Musze powrcucic do poczatków....pozdrowienia

0

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imie Maria,jestem od 5 miesiecy w Anglii z rodzina i wlasnie chcialabym nauczyc sie angielskiego,poniewaz latwiej jest funkcjonowac w zyciu.Pozdrawiam goraco i zycze milej i owocnej nauki!

0
Sponsor (Gość)
Sob Lut 16, 2013, 12:09

0

Witam wszystkich.
Moźe ktoś chciałby popisać trochę i wymienić skromne doświadczenia w angielskim

0

Witam wszystkich, mam na imię Paulina i chcę sobie przypomnieć angielski, bo dawno nie miałam potrzeby używanie, więc trochę zapomniałam :P

0

Witam Was,
Mam na imię Grzesiek, Jestem ze środkowej polski obecnie UK. Z językiem jest średniawka więc to i owo wypadało by się nauczyć.
Pozdrawiam
Grzesiek
3003194

0

Hej mam na imię Marta ;)
w tym roku pragnę się dostać na wymarzone studia- filologię angielską. Jednak obawiam sie ze mój angielski nie jest jeszcze na wystarczajacym poziomie dlatego dolączam do Waszego grona, aby z Wasza pomocą trochę go podszlifować i nadrobić zaległości.
Pozdrawiam

0

YOŁ:D ja hubertuS znalazłem przypadkowo mam niezdarna Panne od angola która nie umie uczyć wiec biore sprawy w swoje rece;d pozdro!!!:D

0

WITAM MAM NA IMIĘ EWELINA. I CHCIAŁAM SOBIE PRZYPOMNIEĆ ANGIELSKI. MAM NADZIEJE ŻE MI POMOŻECIE:):)

0

Cześć mam się przywitać :D:D:D więc Witam! :!:

0

Hi :D My name is Mat and I would like to learn English.

Temat przeniesiony do archiwum. Nie można udzielać odpowiedzi
Serwis e-ANG.pl nie bierze odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników.
Najefektywniej nauczysz się języka angielskiego z e-ANG.pl jeśli się zalogujesz.
Zalogowane osoby mogą korzystać z Systemu Powtórek Słówek, mają dostęp do Panelu Edukacyjnego oraz mogą tworzyć własne zestawy słówek.

Informacja

Zachęcamy do zalogowania się