e-Anglomaniacy są wsród nas... a niektórzy dają korepetycje z angielskiego
|
ZASADY FORUM - zapoznaj się z regulaminem
|
Serwis e-ANG.pl to nie tylko forum. To kompleksowa platforma e-learningowa umożliwiająca uczenie się słówek, gramatyki oraz struktur. Zaawansowany system powtórek pozwoli nawet osobom z wrodzoną niechęcią do nauki zapamiętać słówka. Dodatkowo znajdziesz tutaj testy sprawdzaące, ćwiczenia oraz zadania ze słuchu. Są również kursy dla początkujących oraz średno-zaawansowanych. Zapoznaj się z menu na górze i załóż konto na e-ANG.pl już dziś.
 Angielskie formuły konwersacyjne i Angielskie przyimki
|
» levusek1
(Gość)
Pon Gru 01, 2008 1:21
List - Opis siebie, rodziny itd..
Proszę o przetłumaczenie tego listu z polskiego na angielski.
Korekty jak najbardziej przydatne :)
Hej nazywam Słodki Roman mam 19 lat i mieszkam w domu jednorodzinnym w Wasilkowie niedaleko Białegostoku. W tygodniu pracuję jako lakiernik w warsztacie samochodowym, a w weekendy uczę się w szkole zaocznej.
Moja rodzina składa się z czterech osób. Tata jest dyrektorem wielkiej firmy samochodowej interesuje się piłką nożną. Mama jest lekarzem, a jej zainteresowania to szczególnie medycyna oraz polski teatr. Natomiast następną osobą w mojej rodzinie jest moja młodsza siostra uczy się ona w szkole średniej i interesuje się śpiewem i tańcem. Najlepszy kontakt z rodziny mam właśnie z siostrą. Jest wysoką, szczupłą blondynką o niebieskich oczach. Często z nią wychodzę na miasto razem się bawimy na dyskotekach i często rozmawiamy o swoich problemach i razem je rozwiązujemy.