|
Serwis e-ANG.pl to nie tylko forum. To kompleksowa platforma e-learningowa umożliwiająca uczenie się słówek, gramatyki oraz struktur. Zaawansowany system powtórek pozwoli nawet osobom z wrodzoną niechęcią do nauki zapamiętać słówka. Dodatkowo znajdziesz tutaj testy sprawdzaące, ćwiczenia oraz zadania ze słuchu. Są również kursy dla początkujących oraz średno-zaawansowanych. Zapoznaj się z menu na górze i załóż konto na e-ANG.pl już dziś.
 Angielskie formuły konwersacyjne i Angielskie przyimki
|
» czoposław
(Gość)
Czw Paź 22, 2009 20:29
zadanie
witam proszę o przetlumaczenie tego na język angielski jestem z angielskiego zielony więc prosze o szybką pomoc :
Ja: Dzień Dobry
Sekretarka: Dzień dobry. W czym mogę pomuc?
Ja: Mam mały problem ponieważ zgubiłem się w Londynie i nie wiem jak dojść do posterunku Policji.
Sekretarka: Już Panu pomagam. Niech Pan powie na jakiej ulicy Pan się teraz znajduje ?
Ja: Jestem na Fair Street
Sekretarka: A więc tak: proszę iść wzdłuż Fair street w kierunku Clarendon Street następnie na pierwszym skrzyżowaniu
na Clarendon Street skręcić w Lewo i iść wzdłuż Elm Street. Idąć wzdłuż Elm Street skręcić lekko w prawo na
Warkworth Street poczym skecić na skrzyżowaniu w prawo. Tam znajduje się nasz Komisarjat.
Ja: Dziękuję serdecznie za pomoc. Dowidzenia.
Sekretarka: Dowidzenia.
Dziękuje serdecznei za pomoc
» lukas schoolboy
( Friend -214) 
Pią Paź 23, 2009 19:40
ja.good morning
sekretarka.good morning ,how can I help you
ja.I have a little problem because I have got lost in london and I don't know how to get to the police station
sekretarka.ok I will try to help you.tell me on what street are you currently
ja.I'm on fair street
sekretarka.so ,go along fair street towards clarendon street then on the first crossroads turn left and go along elm street.going along elm street turn a bit to the right on warkworth street then on the crossroads turn right.there is our police station
ja.thank you very much for help.good bye
sekretarka .good bye